DIGITALIZAREA PROCESELOR DE PRODUCŢIE

eveniment susţinut de iFlows Technologies

Pe 5 octombrie 2022, începând cu ora 14:00, te invităm la Romexpo, în Sala Madgearu (pavilion B3), la conferinţa “Digitalizarea proceselor de producţie”! Timp de 2 ore, speakeri de top din mediul antreprenorial vin să ofere cele mai bune informaţii privind digitalizarea proceselor de producţi în companiile care activează în industria publicitară. Află ce soluţii user-friendly ai la dispoziţie pentru a scăpa de evidenţe Excel, hârtii şi semnături, în favoarea sistemelor de operare real-time!

AGENDĂ

Andrei Stanciu

14:00 - 14:30

Pavilion B3, Romexpo, Bucureşti

ANDREI STANCIU - Co-founder & CEO iFlows Technologies

În cadrul conferinţei, Andrei Stanciu va fi speaker pe tema Importanţa digitalizării în industria publicitară.

În cei peste 15 ani de antreprenoriat, m-am lovit de toate problemele, în special de nevoia de a fi implicat în toate activităţile companiilor - credeam că doar aşa, clientul va primi un produs bun. Probabil o perioadă de timp funcţionează, dar cu siguranţă la un moment dat managerii care aleg această practică ajung să se concentreze mai mult pe Operaţional decât pe Dezvoltare. Aşa a luat naştere proiectul myintranet, care a apărut ca o soluţie la această problemă, având drept misiune <Eliberarea Managerului din Operaţionalul Companiei>. De ce cred în acest proiect? Pentru că a fost construit având la bază valorile noastre: eficienţă, inovaţie şi performanţă.”

CATALIN TIMOFTE CITYAD

14:30 - 15:00

Pavilion B3, Romexpo, Bucureşti

CĂTĂLIN TIMOFTE - Creative Director CityAD

În cadrul conferinţei, Cătălin Timofte va prezenta soluţii pe tema Importanţa digitalizării în industria publicitară.

Manager al companiei CityAD-Signalistică din anul 2018, primul contact cu industria producției publicitare fiind în anul 2007, la vârsta de 22 de ani. La începutul anului 2018 am pus bazele companiei CityAD-Signalistică. De la începutul anului 2022 am implementat sistemul de management iFlows al comenzilor, cu posibilitate de monitorizare online în timp real, cu ajutorul căruia ne-am simplificat procesele de ofertare și urmărire etape producție și totodată am redus semnificativ pierderile generate. Întrucât am mărit capacitatea de producție, astăzi suntem un jucător important pe piața de producție publicitară, activând preponderent în zona Moldovei.

Marius_Ghenea_3TS_Capital_Partners

15:00 - 15:30

Pavilion B3, Romexpo, Bucureşti

MARIUS GHENEA – Partner Venture Capital Catalyst Romania

Ca invitat special, Marius Ghenea va încheia dezbaterea pe tema Importanţa digitalizării în industria publicitară cu o prezentare din perspectiva antreprenorului.

Partener în cadrul fondului de investiţii Venture Capital Catalyst Romania (3TS Capital Partners), antreprenor în serie şi business-angel cu investiţii de succes în Europa de Est, Marius Ghenea este unul dintre oamenii de afaceri de top din România. Co-fondator al Venture Connect, o platformă de suport pentru antreprenori de tech start-up şi investitori, el s-a implicat în multe activităţi educaţionale, fiind profesor de Antreprenoriat, Inovaţie şi New Business Ventures în cadrul Maastricht School of Management, programul Executive MBA. De asemenea, a fost co-organizator al School for Startups Romania, prima şcoală de antreprenoriat din sud-estul Europei, şi unul dintre fondatorii programului BusinessDrive pentru antreprenori şi manageri.

Alina Anton

15:40 - 16:00

Pavilion B3, Romexpo, Bucureşti

ALINA ANTON – Managing Partner ARIAUnited

În cadrul conferinţei, Alina Anton va fi speaker pe tema Accesarea programelor europene pe tema digitalizării.


Dr. Alina Anton are o experienţă de peste 10 ani în business internaţional, lucrând cu companii de top pentru obţinerea de finanţări direct de la Comisia Europeană (prin programele FP7, Orizont 2020, AAL, Celtic-Plus portofoliu de peste 4.5 mil. euro), finanţări structurale în România şi Europa Centrală şi de Sud-Est şi finanţări nerambursabile. În ultimul deceniu s-a implicat activ în a oferi diferitelor instituții oportunitatea de a crește și de a pune bazele unei dezvoltări durabile, devenind expert în identificarea, accesarea, câștigarea și implementarea cu succes a oportunităților de finanțare și de afaceri pentru diverse entități. În decurs de 10 ani a câștigat și implementat proiecte inovatoare pentru start-up-uri, companii mari, universități și ONG-uri.

Ne vedem la târg între 4-7 octombrie 2022!

Abonează-te la newsletter

Urmăreşte-ne în social media: